Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Heel erg bedankt voor de vlugge levering van jouw boeken. Ik heb al terug 1 boek uit. Het brengt me zo’n meewaarde, zo’n steun. Je kan dit fantastisch goed overbrengen. Dank! Dank!
Ik kijk al uit naar je volgende boek.
Enthousiaste lezer
Michelle
Ik heb bijna al jouw boeken !!! Ik geniet nog iedere dag van jouw ongelofelijke wijsheid (en heb die ook nodig) !!! - Yvonne
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Heel erg bedankt voor de sessies. Het heeft mijn ogen doen opengaan en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. - Gitte
Ongelooflijk hoe jij iets weet over te brengen. Je voelt dat je spreken niet uit je hoofd komt maar vanuit de diepte van jezelf, vanuit je hart, vanuit je eigen ervaring. Dus SUPER BEDANKT Ineke voor al je energie dat je aan ons allen hebt overgebracht. - Viv
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND.
Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN.
ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK.
Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
SUPER INEKE wat je kan te weeg brengen bij mensen die voortdurend twijfelen aan zichzelf! - Viviane
Ik heb veel boeken gelezen op het gebied van psychologie, maar jouw boeken steken er met kop en schouders bovenuit. Ik voel dat jij zeer geïnspireerd bent en ik merk dan ook dat je schrijft vanuit je ware Zelf. Zelfkennis is heel belangrijk voor mij, dus ik ga nog meer boeken van je kopen! - Kitty Terpstra
Ik kan het niet genoeg herhalen, je bent en blijft een unieke schrijfster, ééntje uit duizend, die weet wat je lezers nodig hebben. Jouw schrijven is voor velen een medicament Ineke!!!!
Je blijft mijn lievelings auteur! - Anneke