Ik ben je nog steeds dankbaar omdat ik door jou anders leerde omgaan met mijn angsten en gedachten. Met een "bang" hartje volgde ik een aantal jaren geleden mijn eerste workshop bij jou. Daarna volgde een tweede en las ik ontelbare boeken van jou. Sindsdien is mijn leven veranderd en ben ik blij dat ik verlost ben van al dat nutteloos gepieker. Ik ben echt een ander mens geworden. Ik heb nochtans nog steeds zorgen om de problemen rond mijn kinderen. Maar ik ga er nu op een andere manier mee om. Dankjewel om alle wijsheid die ik van jou leerde❤ - Kathy
“Weet u Ineke, als ik de zon minder zie schijnen voor mezelf dan open ik uw website. Put er enorm veel moed uit en heb respect voor wat u al zo gepresteerd hebt in uw leven. Uw artikelen vind ik ook heel fijn om te lezen en te herlezen. Zo ziet u maar hoe krachtig uw website is!...”
Conny
Ik wou je gewoon even laten weten dat ik jouw boeken ongelooflijk boeiend vind! Ze hebben mij de laatst tijd enorm geholpen om uit de "mist" te komen en om verantwoordelijkheid te nemen over je eigen leven. Je kunt niet geloven welke kracht ik er heb uit geput! Ann
Jij bent de Vlaamse Wayne Dyer voor mij. IK was ook ZOT van zijn boeken, ook een massa in mijn boekenkast staan.
Mijn allereerste dat ik van jou las zal ik ook nooit vergeten en dat kwam uit een tijdschrift en was 'Kies voor je geluk'.
Dat blijft dus voor mij ook steeds een groot pareltje!
Anneke
Je boeken zijn ronduit schitterend en vele daarvan liggen binnen handbereik en vangen mijn mindere momenten op. - Kaat
Je website straalt zo’n positieve energie uit dat ik alleen door er naar te kijken, mijn energie voel stijgen. - Anja M.
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND.
Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN.
ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK.
Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
Ik heb bijna al jouw boeken !!! Ik geniet nog iedere dag van jouw ongelofelijke wijsheid (en heb die ook nodig) !!! - Yvonne
Graag wil ik U danken voor het trouw toesturen van uw “Enthousiasme”-vitaminen. Het is telkens zo’n zinnetje om over na te denken, of dat een glimlach teweeg brengt, of dat opmontert… - Yvonne
Je vitamientjes lezen, dat is 's morgens wel fijn, vooral met de spirituele uitspraken. - Jeroen