Hoe fantastisch is het om door jouw enthousiasme én kénnis geïnspireerd te worden. Dank daarvoor. - Tonnie
Bedankt alleszins voor deze bijzondere vitamientjes. Ik kijk er elke keer naar uit en ze betekenen heel veel voor mij. - Sonja
Ik ben je nog steeds dankbaar omdat ik door jou anders leerde omgaan met mijn angsten en gedachten. Met een "bang" hartje volgde ik een aantal jaren geleden mijn eerste workshop bij jou. Daarna volgde een tweede en las ik ontelbare boeken van jou. Sindsdien is mijn leven veranderd en ben ik blij dat ik verlost ben van al dat nutteloos gepieker. Ik ben echt een ander mens geworden. Ik heb nochtans nog steeds zorgen om de problemen rond mijn kinderen. Maar ik ga er nu op een andere manier mee om. Dankjewel om alle wijsheid die ik van jou leerde❤ - Kathy
SUPER INEKE wat je kan te weeg brengen bij mensen die voortdurend twijfelen aan zichzelf! - Viviane
Ineke je zit er altijd boenk op. Inspirerende vrouw ben je. Eens er één boek in mijn handen ligt van jou is het terug neerleggen voor het uit is onmogelijk ???? Dankjewel voor zoveel wijsheid. - Hille
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND.
Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN.
ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK.
Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
Je vitamientjes lezen, dat is 's morgens wel fijn, vooral met de spirituele uitspraken. - Jeroen
Dankjewel Ineke, bedankt voor jouw mooie boeken. Ik vraag me soms af hoe je het doet om zo mooi en inspirerend te schrijven! Dat is echt goddelijke genade ! - Mieke
Ik vind je een bewonderenswaardige, sterke dame. En een kei in je vak! - Conny M.
Ik ben er zeker van dat elk nieuw boek van jou prachtig om lezen zal zijn, want ge kunt formidabel goed, "enthousiast", de lezer meeslepen, in uw gedachten en gevoelens... Nand