Ge hebt al overdonderend bewezen dat ge een krak zijt in het helder schrijven van wat ge aan de mensen wilde meedelen, ge staat op de eerste rij en torenhoog boven de vele, te ingewikkelde boeken die veel te moeilijk zijn voor de mensen waarvoor ze bedoeld zijn. De reactie van uw lezers zet u ook in de schijnwerpers en...Enfin ge weet hoe ik u waardeer!! - NVD
Af en toe denk ik nog terug aan jouw fijne workshops en de positieve impact die ze op mij hebben gehad. Van alles wat ik gevolgd heb, hebben jouw sessies het meeste bij me losgemaakt. Wat je gedeeld hebt, leeft nog na in mij. Je energie en woorden laten nog altijd een mooie indruk achter. - T.C.
Ik ben je nog steeds dankbaar omdat ik door jou anders leerde omgaan met mijn angsten en gedachten. Met een "bang" hartje volgde ik een aantal jaren geleden mijn eerste workshop bij jou. Daarna volgde een tweede en las ik ontelbare boeken van jou. Sindsdien is mijn leven veranderd en ben ik blij dat ik verlost ben van al dat nutteloos gepieker. Ik ben echt een ander mens geworden. Ik heb nochtans nog steeds zorgen om de problemen rond mijn kinderen. Maar ik ga er nu op een andere manier mee om. Dankjewel om alle wijsheid die ik van jou leerde❤ - Kathy
Ik vond het boek 'Op zoek naar liefde' heel fijn om te lezen. Naast de serieuze kost die er in dit boek aan de orde kwam, heb ik ook heerlijk gelachen! Ik hoop dat er nog meer van dit soort boeken komen.
Choco en Mayonaise is een boek dat ouders standaard zouden moeten meekrijgen op het moment ze de kraamkliniek verlaten, en dat meen ik! We zijn echt een stuk wijzer geworden en er gaat een hele nieuwe wereld voor ons open. Nogmaals, dit boek is een echte Must read! Michiel
Ik heb jouw boeken al sinds enkele jaren in huis.
En ja, bij deze wil ik je zeggen dat je veel mensen blijer en gelukkiger maakt met je boeken en je workshops! - Sabine
U bent toch een pracht van een Ziel! Al genietend van deze mooie dingen die u ons aanreikt kan het voor mij alleen nog maar positiever worden! Ik vertel het voort met veel Liefde en respect!
Conny
U bent één van die mensen in mijn leven die mij helpen om mijn jaarlijkse depressie te overwinnen. Dank u dat u mij bijna dagelijks een spreuk doorstuurt waar ik mij heel de dag kan aan optrekken.
Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Graag wil ik U danken voor het trouw toesturen van uw “Enthousiasme”-vitaminen. Het is telkens zo’n zinnetje om over na te denken, of dat een glimlach teweeg brengt, of dat opmontert… - Yvonne