Bedankt voor je mooie teksten Ineke, het zijn echte opstekers, bedankt voor jouw steun, is echt van onschatbare waarde. - Michael
Ineke toont en spiegelt in haar workshops hoe krachtig we zijn en die kracht ontplooit zich elke dag verder in mij. Wat ben ik blij dat ik dit heb mogen ervaren! Dank je wel.
Dank je wel voor jouw artikels. Ik snap t helemaal! Fijn dat jij het gevoel dat ik zo goed ken en mee worstel woorden hebt gegeven. - Tineke
Bedankt Ineke, telkens ben ik blij en put ik er kracht uit! - Micheline
Toch interessant, met levend materiaal te kunnen werken. Wat een heerlijkheid als er mensen bij u komen; geblutst en gebust en ge kunt daar weer wat warmte en terug wat vlam in krijgen. Warmte uitstralen die dan ook naar uzelf weer weerkaatst soms ook. Een warm goed gesprek is dikwijls meer waard dan een hoop medicamenten.En dan weet ,gij zeker, uit de schrale woorden wat er ver innerlijk gebeurt. En tussendoor zit ik echt te wachten op uw nieuwe uw boek over houden van jezelf. Ik lees met mijn potlood in aanslag maar ik heb bij uw teksten op uw website en in uw boeken nog nooit een vraagteken kunnen plaatsen, hoe klein ook, dat ik in gelijkaardige boeken soms wel doe. Proficiat!
Wat kunt gij toch meeslepend prachtig schrijven! - Nand
Ik hou heel erg van jouw no-nonsense stijl mét humor. Het maakt je workshops levendig én uitdagend. - Véronique
Hey Ineke! Ik wou je nog extra bedanken! Je hebt mij weer veel duidelijke structuur in de grote wijsheden van het leven gebracht. Wat doe jij dat toch geweldig!!! - Barbara
Ik ben inmiddels in je boek 'Zal je altijd van mij houden?' aan het lezen en het lijkt alsof het voor mij geschreven is. Ik ben al heel veel bruikbare dingen tegen gekomen. Anita
Ik heb veel boeken gelezen op het gebied van psychologie, maar jouw boeken steken er met kop en schouders bovenuit. Ik voel dat jij zeer geïnspireerd bent en ik merk dan ook dat je schrijft vanuit je ware Zelf. Zelfkennis is heel belangrijk voor mij, dus ik ga nog meer boeken van je kopen! - Kitty Terpstra