Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Van harte dank voor de mooie teksten die u mij steeds stuurt, ik heb er heel veel aan, het werkt verrijkend voor mijn ziel en zodoende ook voor lichaam. Met vriendelijke groeten - Mariette
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Dank je wel voor jouw artikels. Ik snap t helemaal! Fijn dat jij het gevoel dat ik zo goed ken en mee worstel woorden hebt gegeven. - Tineke
Ik wil je heel graag bedanken voor wat je ook allemaal schrijft in je artikels en blogs. Ik heb er zoveel aan. Krijg er zoveel inzichten van. Ik bestudeer het echt, besteed er veel tijd aan, maak aantekeningen, laat het tot me doordringen en pas het toe. Dank je wel! - Joke
Die zachte weldoende teksten uit uw boeken zijn oh zo rustgevend en inspiratie opwekkend. - Nand
DANK Ineke voor al die prachtig gezegdes en voor de vele mooie bedenkingen steeds opnieuw! Het geeft echt een warm gevoel in tijden van twijfel en depressie. - Nelly
Ik heb jouw boek 'Wat is de zin van jouw leven' ontvangen en ik ben er al volop in aan het werken. In één woord een formidabel boek. Als ik het uit heb, dan ken ik eindelijk de zin van mijn leven. Monica
Ineke je zit er altijd boenk op. Inspirerende vrouw ben je. Eens er één boek in mijn handen ligt van jou is het terug neerleggen voor het uit is onmogelijk ???? Dankjewel voor zoveel wijsheid. - Hille
Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Ge hebt al overdonderend bewezen dat ge een krak zijt in het helder schrijven van wat ge aan de mensen wilde meedelen, ge staat op de eerste rij en torenhoog boven de vele, te ingewikkelde boeken die veel te moeilijk zijn voor de mensen waarvoor ze bedoeld zijn. De reactie van uw lezers zet u ook in de schijnwerpers en...Enfin ge weet hoe ik u waardeer!! - NVD