Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Ineke, ik wil je enorm bedanken, telkens wanneer ik een "dip" of "off-day" heb, focus ik me even op enkele uitspraken van je artikels, blogs, boeken of zelfs videos. De energie achter jouw naam is vaak al voldoende om terug tot balans te komen. In een kleine kring, whatsapp groepje, spreken we regelmatig over je boeken. - D. V.
Ik ben het hele jaar door in jouw boeken aan het lezen en jij ontketent werkelijk waar mijn hart! Dank je wel daarvoor! - Marja
Ik heb bijna al jouw boeken !!! Ik geniet nog iedere dag van jouw ongelofelijke wijsheid (en heb die ook nodig) !!! - Yvonne
U bent één van die mensen in mijn leven die mij helpen om mijn jaarlijkse depressie te overwinnen. Dank u dat u mij bijna dagelijks een spreuk doorstuurt waar ik mij heel de dag kan aan optrekken.
Ik ben inmiddels in je boek 'Zal je altijd van mij houden?' aan het lezen en het lijkt alsof het voor mij geschreven is. Ik ben al heel veel bruikbare dingen tegen gekomen. Anita
Duizend maal dank voor al het moois dat je mij steeds stuurt. Jij maakt mijn leven telkens een beetje mooier en rijker. - Mariette
Hoe meer ik mensen rondom mij zie en soms analyseer, des te meer denk ik zo bij mezelf: je zou beter Ineke haar boeken lezen, dan zou je misschien wakker worden geschud!! Ja Ineke het zijn echte vooruit helpers, zeker naar relaties toe. - Anneke
Wat bijzonder dat je zoveel enthousiasme de wereld in ‘geslingerd’ hebt. Heel hartelijk dank voor de wijze lessen die ik mocht ontvangen. Heb het goed en veel succes met je mooie werk. - Frank
Ineke, ik denk dat ik dan bijna al je boeken gelezen heb! Doe zo verder want ik zou het heel spijtig vinden geen boeken van jou meer te kunnen lezen. Je bent mijn rots in de branding ! xxx - Sandra
Ik vind je een bewonderenswaardige, sterke dame. En een kei in je vak! - Conny M.