Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut
Ineke je zit er altijd boenk op. Inspirerende vrouw ben je. Eens er één boek in mijn handen ligt van jou is het terug neerleggen voor het uit is onmogelijk ???? Dankjewel voor zoveel wijsheid. - Hille
Bedankt alleszins voor deze bijzondere vitamientjes. Ik kijk er elke keer naar uit en ze betekenen heel veel voor mij. - Sonja
Er zijn weinigen, Ineke, die zo puur, zo echt, zo ontspannen schrijven zoals jij en vooral NIET MOE MAKEND. Jouw boeken geven gewoonweg energie. Ik kan niet stoppen met lezen!
Beste Ineke, Jij bent gewoon een pracht mens. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Op zo een korte tijd heb jij rust in mijn leven gebracht!! Sinds ik uw boeken ben beginnen te lezen, uw blog volg, ben ik zoveel beter geworden. Nu ook door dit schrijven van u ivm de corona, wat doet het deugd om dit te lezen. Ik blijf je eeuwig dankbaar, en blijf je volgen!! Bedankt!! Met vriendelijke groeten, Rita Scrayen
Ge hebt al overdonderend bewezen dat ge een krak zijt in het helder schrijven van wat ge aan de mensen wilde meedelen, ge staat op de eerste rij en torenhoog boven de vele, te ingewikkelde boeken die veel te moeilijk zijn voor de mensen waarvoor ze bedoeld zijn. De reactie van uw lezers zet u ook in de schijnwerpers en...Enfin ge weet hoe ik u waardeer!! - NVD
Uw boeken zijn een leidraad in mijn leven o.a. "Mijn innerlijk kind" en nu het boek "IK kies voor geluk". Die twee boeken waarvan ik de essentie dagelijks gebruik in mijn leven zijn ook onmisbaar om bij mezelf te blijven.
Ik dank u voor alle hulp die ik al o.a. door workshops en boeken van u heb mogen krijgen in mijn leven.
Dank voor dat boek "Mijn later is nu".
Hopelijk kan ik nog veel van uw intelligentie en levenslessen via boeken en andere middelen van u mee nemen in mijn leven.
Martien C.
Ik wil je graag nog even wat duidelijker laten weten, hoe blij ik ben dat jou ken. Ik ben zo dankbaar dat je op mijn pad bent gekomen. Ik had mij niemand beter kunnen wensen om mij te helpen. Er is alweer een stukje hemel in mijn leven nu ik bij jou ben geweest, zo voelt het. - Eve
Het was echt zo hartverwarmend je mailtje te lezen. Ik lees het sindsdien elke dag opnieuw om die overtuigen te behouden.,Nogmaals dank, Ineke, voor je super coachingsessie per mail. Andere mensen hebben er ongetwijfeld evenveel aan als ikzelf! - Martine