Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Dank je wel voor jouw artikels. Ik snap t helemaal! Fijn dat jij het gevoel dat ik zo goed ken en mee worstel woorden hebt gegeven. - Tineke
Ik heb veel boeken gelezen op het gebied van psychologie, maar jouw boeken steken er met kop en schouders bovenuit. Ik voel dat jij zeer geïnspireerd bent en ik merk dan ook dat je schrijft vanuit je ware Zelf. Zelfkennis is heel belangrijk voor mij, dus ik ga nog meer boeken van je kopen! - Kitty Terpstra
Je website straalt zo’n positieve energie uit dat ik alleen door er naar te kijken, mijn energie voel stijgen. - Anja M.
Van harte dank voor de mooie teksten die u mij steeds stuurt, ik heb er heel veel aan, het werkt verrijkend voor mijn ziel en zodoende ook voor lichaam. Met vriendelijke groeten - Mariette
Het was echt zo hartverwarmend je mailtje te lezen. Ik lees het sindsdien elke dag opnieuw om die overtuigen te behouden.,Nogmaals dank, Ineke, voor je super coachingsessie per mail. Andere mensen hebben er ongetwijfeld evenveel aan als ikzelf! - Martine
Wat bijzonder dat je zoveel enthousiasme de wereld in ‘geslingerd’ hebt. Heel hartelijk dank voor de wijze lessen die ik mocht ontvangen. Heb het goed en veel succes met je mooie werk. - Frank
Ik wil je graag nog even wat duidelijker laten weten, hoe blij ik ben dat jou ken. Ik ben zo dankbaar dat je op mijn pad bent gekomen. Ik had mij niemand beter kunnen wensen om mij te helpen. Er is alweer een stukje hemel in mijn leven nu ik bij jou ben geweest, zo voelt het. - Eve
Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Choco en Mayonaise is een boek dat ouders standaard zouden moeten meekrijgen op het moment ze de kraamkliniek verlaten, en dat meen ik! We zijn echt een stuk wijzer geworden en er gaat een hele nieuwe wereld voor ons open. Nogmaals, dit boek is een echte Must read! Michiel
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut