Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Graag wil ik U danken voor het trouw toesturen van uw “Enthousiasme”-vitaminen. Het is telkens zo’n zinnetje om over na te denken, of dat een glimlach teweeg brengt, of dat opmontert… - Yvonne
Je boeken zijn ronduit schitterend en vele daarvan liggen binnen handbereik en vangen mijn mindere momenten op. - Kaat
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Duizend maal dank voor al het moois dat je mij steeds stuurt. Jij maakt mijn leven telkens een beetje mooier en rijker. - Mariette
“Weet u Ineke, als ik de zon minder zie schijnen voor mezelf dan open ik uw website. Put er enorm veel moed uit en heb respect voor wat u al zo gepresteerd hebt in uw leven. Uw artikelen vind ik ook heel fijn om te lezen en te herlezen. Zo ziet u maar hoe krachtig uw website is!...” Conny
Het was echt zo hartverwarmend je mailtje te lezen. Ik lees het sindsdien elke dag opnieuw om die overtuigen te behouden.,Nogmaals dank, Ineke, voor je super coachingsessie per mail. Andere mensen hebben er ongetwijfeld evenveel aan als ikzelf! - Martine
DANK Ineke voor al die prachtig gezegdes en voor de vele mooie bedenkingen steeds opnieuw! Het geeft echt een warm gevoel in tijden van twijfel en depressie. - Nelly
Ik ben er zeker van dat elk nieuw boek van jou prachtig om lezen zal zijn, want ge kunt formidabel goed, "enthousiast", de lezer meeslepen, in uw gedachten en gevoelens... Nand
Inek, je geeft zulke kwalitatieve, verrijkende workshops! Je kunt het steeds zo mooi verwoorden en tot één geheel brengen. Je workshops zijn enorm echt, humoristisch en geloofwaardig gebracht! Super van jou! Ook steeds door je eigen, open, oprechte, eerlijke voorbeelden. Dat maakt het steeds zo levendig.- Anneke