Ik wil je heel graag bedanken voor wat je ook allemaal schrijft in je artikels en blogs. Ik heb er zoveel aan. Krijg er zoveel inzichten van. Ik bestudeer het echt, besteed er veel tijd aan, maak aantekeningen, laat het tot me doordringen en pas het toe. Dank je wel! - Joke
Duizend maal dank voor al het moois dat je mij steeds stuurt. Jij maakt mijn leven telkens een beetje mooier en rijker. - Mariette
Bedankt voor je krachtige tips die u steeds stuurt en dankzij dewelke ik stilaan meer fonkelend in het leven sta. - Marianne
Heel erg bedankt voor de vlugge levering van jouw boeken. Ik heb al terug 1 boek uit. Het brengt me zo’n meewaarde, zo’n steun. Je kan dit fantastisch goed overbrengen. Dank! Dank!
Ik kijk al uit naar je volgende boek.
Enthousiaste lezer
Michelle
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut
Toch interessant, met levend materiaal te kunnen werken. Wat een heerlijkheid als er mensen bij u komen; geblutst en gebust en ge kunt daar weer wat warmte en terug wat vlam in krijgen. Warmte uitstralen die dan ook naar uzelf weer weerkaatst soms ook. Een warm goed gesprek is dikwijls meer waard dan een hoop medicamenten.En dan weet ,gij zeker, uit de schrale woorden wat er ver innerlijk gebeurt. En tussendoor zit ik echt te wachten op uw nieuwe uw boek over houden van jezelf. Ik lees met mijn potlood in aanslag maar ik heb bij uw teksten op uw website en in uw boeken nog nooit een vraagteken kunnen plaatsen, hoe klein ook, dat ik in gelijkaardige boeken soms wel doe. Proficiat!
Je website straalt zo’n positieve energie uit dat ik alleen door er naar te kijken, mijn energie voel stijgen. - Anja M.
Toch eventjes zeggen dat jij een 'topschrijfster' bent, ongelooflijk hoe jij de dingen verwoordt.
Ik heb 4 boeken van jou allemaal toppers.
Moest de ganse wereld jouw boeken lezen, het zou er toch een stuk beter uitzien en hartelijker aan toe gaan.
Formidabel!
- Mieke
Ik vind je een bewonderenswaardige, sterke dame. En een kei in je vak! - Conny M.
Hoe meer ik mensen rondom mij zie en soms analyseer, des te meer denk ik zo bij mezelf: je zou beter Ineke haar boeken lezen, dan zou je misschien wakker worden geschud!! Ja Ineke het zijn echte vooruit helpers, zeker naar relaties toe. - Anneke