Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Met veel liefde en vooral veel dankbaarheid voor de miljoenen woorden waarmee jij ons leven verrijkt! - Marianne xxx
Jij bent de Vlaamse Wayne Dyer voor mij. IK was ook ZOT van zijn boeken, ook een massa in mijn boekenkast staan. Mijn allereerste dat ik van jou las zal ik ook nooit vergeten en dat kwam uit een tijdschrift en was 'Kies voor je geluk'. Dat blijft dus voor mij ook steeds een groot pareltje! Anneke
Jou positieve energie, jou warme uitstraling, jou enorme kennis, jou echtheid…. kunnen zoveel mensen in deze maatschappij zeker heel goed gebruiken.Er is nood aan mensen zoals jij! Nogmaals BEDANKT met jouw komst op deze planeet. - Anneke VDB
Ik ben inmiddels in je boek 'Zal je altijd van mij houden?' aan het lezen en het lijkt alsof het voor mij geschreven is. Ik ben al heel veel bruikbare dingen tegen gekomen. Anita
Je website straalt zo’n positieve energie uit dat ik alleen door er naar te kijken, mijn energie voel stijgen. - Anja M.
Af en toe denk ik nog terug aan jouw fijne workshops en de positieve impact die ze op mij hebben gehad. Van alles wat ik gevolgd heb, hebben jouw sessies het meeste bij me losgemaakt. Wat je gedeeld hebt, leeft nog na in mij. Je energie en woorden laten nog altijd een mooie indruk achter. - T.C.
Ik wou je gewoon even laten weten dat ik jouw boeken ongelooflijk boeiend vind! Ze hebben mij de laatst tijd enorm geholpen om uit de "mist" te komen en om verantwoordelijkheid te nemen over je eigen leven. Je kunt niet geloven welke kracht ik er heb uit geput! Ann
Ik lees je heel graag! Je hebt een vlotte pen en een down-to-earth/no-nonsense stijl Vind ik heerlijk! - Lea
Dank voor je inspirerende boeken en website. Ik heb er veel inzichten door gekregen die tot kort tot mijn blinde vlek behoorden.
Ik ben er zeker van dat elk nieuw boek van jou prachtig om lezen zal zijn, want ge kunt formidabel goed, "enthousiast", de lezer meeslepen, in uw gedachten en gevoelens... Nand