Hoe meer ik mensen rondom mij zie en soms analyseer, des te meer denk ik zo bij mezelf: je zou beter Ineke haar boeken lezen, dan zou je misschien wakker worden geschud!! Ja Ineke het zijn echte vooruit helpers, zeker naar relaties toe. - Anneke
Ik heb jouw boek 'Wat is de zin van jouw leven' ontvangen en ik ben er al volop in aan het werken. In één woord een formidabel boek. Als ik het uit heb, dan ken ik eindelijk de zin van mijn leven. Monica
Wat kunt gij toch meeslepend prachtig schrijven! - Nand
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Duizend maal dank voor al het moois dat je mij steeds stuurt. Jij maakt mijn leven telkens een beetje mooier en rijker. - Mariette
Dankjewel Ineke, bedankt voor jouw mooie boeken. Ik vraag me soms af hoe je het doet om zo mooi en inspirerend te schrijven! Dat is echt goddelijke genade ! - Mieke
Ik lees je heel graag! Je hebt een vlotte pen en een down-to-earth/no-nonsense stijl
Vind ik heerlijk! - Lea
Toch eventjes zeggen dat jij een 'topschrijfster' bent, ongelooflijk hoe jij de dingen verwoordt.
Ik heb 4 boeken van jou allemaal toppers.
Moest de ganse wereld jouw boeken lezen, het zou er toch een stuk beter uitzien en hartelijker aan toe gaan.
Formidabel!
- Mieke
Ik wil je heel graag bedanken voor wat je ook allemaal schrijft in je artikels en blogs. Ik heb er zoveel aan. Krijg er zoveel inzichten van. Ik bestudeer het echt, besteed er veel tijd aan, maak aantekeningen, laat het tot me doordringen en pas het toe. Dank je wel! - Joke
Alvast proficiat met je zoveelste boek. Je bent heel bijzonder. Jouw boeken worden ook binnen ons gezin echt gesmaakt. Je bent echt geweldig goed hierin. - Filip