Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Ineke je zit er altijd boenk op. Inspirerende vrouw ben je. Eens er één boek in mijn handen ligt van jou is het terug neerleggen voor het uit is onmogelijk ???? Dankjewel voor zoveel wijsheid. - Hille
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND. Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN. ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK. Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
Er zijn weinigen, Ineke, die zo puur, zo echt, zo ontspannen schrijven zoals jij en vooral NIET MOE MAKEND. Jouw boeken geven gewoonweg energie. Ik kan niet stoppen met lezen!
Van harte dank voor de mooie teksten die u mij steeds stuurt, ik heb er heel veel aan, het werkt verrijkend voor mijn ziel en zodoende ook voor lichaam. Met vriendelijke groeten - Mariette
NIEMAND schrijft zo spontaan, zo wijs, zo humoristisch als jij. Je bent een unicum Ineke!!!!! Ik blijf het tot vervelens toe herhalen maar wat ben ik je toch zo DANKBAAR dat ik jou heb mogen leren kennen. Jij bent door God gestuurd! Jouw boeken blijven me inspireren, maken me wijzer, bezorgen me zoveel positiefs!!!! - Anneke
Uw boeken zijn een leidraad in mijn leven o.a. "Mijn innerlijk kind" en nu het boek "IK kies voor geluk". Die twee boeken waarvan ik de essentie dagelijks gebruik in mijn leven zijn ook onmisbaar om bij mezelf te blijven. Ik dank u voor alle hulp die ik al o.a. door workshops en boeken van u heb mogen krijgen in mijn leven. Dank voor dat boek "Mijn later is nu". Hopelijk kan ik nog veel van uw intelligentie en levenslessen via boeken en andere middelen van u mee nemen in mijn leven. Martien C.
Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Ik vond het boek 'Op zoek naar liefde' heel fijn om te lezen. Naast de serieuze kost die er in dit boek aan de orde kwam, heb ik ook heerlijk gelachen! Ik hoop dat er nog meer van dit soort boeken komen.
Ineke, deze morgen leek het leven al véél mooier dan op een andere maandag dank zij jouw workshop over zelfvertrouwen dit weekend!
Duizend maal dank voor al het moois dat je mij steeds stuurt. Jij maakt mijn leven telkens een beetje mooier en rijker. - Mariette