Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Heel erg bedankt voor de vlugge levering van jouw boeken. Ik heb al terug 1 boek uit. Het brengt me zo’n meewaarde, zo’n steun. Je kan dit fantastisch goed overbrengen. Dank! Dank! Ik kijk al uit naar je volgende boek. Enthousiaste lezer Michelle
Dankjewel Ineke, bedankt voor jouw mooie boeken. Ik vraag me soms af hoe je het doet om zo mooi en inspirerend te schrijven! Dat is echt goddelijke genade ! - Mieke
Je positiviteit, je spontane manier van overbrengen, je eenvoud, je echtheid, je puurheid, je uitstraling maakt jou zo UNIEK! Niks van stijf gedoe, en zoals je zelf wel hebt gemerkt voelt iedereen zich onmiddellijk op zijn gemak bij jou. - Anneke
Toch interessant, met levend materiaal te kunnen werken. Wat een heerlijkheid als er mensen bij u komen; geblutst en gebust en ge kunt daar weer wat warmte en terug wat vlam in krijgen. Warmte uitstralen die dan ook naar uzelf weer weerkaatst soms ook. Een warm goed gesprek is dikwijls meer waard dan een hoop medicamenten.En dan weet ,gij zeker, uit de schrale woorden wat er ver innerlijk gebeurt. En tussendoor zit ik echt te wachten op uw nieuwe uw boek over houden van jezelf. Ik lees met mijn potlood in aanslag maar ik heb bij uw teksten op uw website en in uw boeken nog nooit een vraagteken kunnen plaatsen, hoe klein ook, dat ik in gelijkaardige boeken soms wel doe. Proficiat!
Al vele jaren lees ik trouw jouw Vitaminen voor de ziel. Ik zou haast niet meer zonder kunnen... - Wieneke
Af en toe denk ik nog terug aan jouw fijne workshops en de positieve impact die ze op mij hebben gehad. Van alles wat ik gevolgd heb, hebben jouw sessies het meeste bij me losgemaakt. Wat je gedeeld hebt, leeft nog na in mij. Je energie en woorden laten nog altijd een mooie indruk achter. - T.C.
Ik wou je gewoon even laten weten dat ik jouw boeken ongelooflijk boeiend vind! Ze hebben mij de laatst tijd enorm geholpen om uit de "mist" te komen en om verantwoordelijkheid te nemen over je eigen leven. Je kunt niet geloven welke kracht ik er heb uit geput! Ann
Allereerst wil ik je hartelijk bedanken. Ik heb met belangstelling en blijdschap jouw lessen gelezen en ik heb mij licht verwonderd over het feit dat je zoveel inzichten vrij toegankelijk maakt en deelt. Dat is echt delen! En ook voor dat inzicht dank ik je. Ik heb 't uiteindelijk begrepen. En ik vind 't krachtig. Het is een heel mooi cadeau, dat heb je me gegeven. Ik ben dus blij met jouw bijdrage; de lange duur en de regelmaat helpen mij bij de les te blijven. Door kort te schrijven blijft het aantrekkelijk en de boodschap kwam steeds binnen. Vooral de lengte, het aantal weken, waren voor mij een krachtige motivatie! Het voelt als heel betrouwbare steun. Saskia V.
Bedankt alleszins voor deze bijzondere vitamientjes. Ik kijk er elke keer naar uit en ze betekenen heel veel voor mij. - Sonja
Het was echt zo hartverwarmend je mailtje te lezen. Ik lees het sindsdien elke dag opnieuw om die overtuigen te behouden.,Nogmaals dank, Ineke, voor je super coachingsessie per mail. Andere mensen hebben er ongetwijfeld evenveel aan als ikzelf! - Martine