Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Bedankt alleszins voor deze bijzondere vitamientjes. Ik kijk er elke keer naar uit en ze betekenen heel veel voor mij. - Sonja
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND. Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN. ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK. Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
Dank voor je inspirerende boeken en website. Ik heb er veel inzichten door gekregen die tot kort tot mijn blinde vlek behoorden.
Heel erg bedankt voor de sessies. Het heeft mijn ogen doen opengaan en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. - Gitte
Bedankt Ineke, telkens ben ik blij en put ik er kracht uit! - Micheline
Ik ben inmiddels in je boek 'Zal je altijd van mij houden?' aan het lezen en het lijkt alsof het voor mij geschreven is. Ik ben al heel veel bruikbare dingen tegen gekomen. Anita
Je positiviteit, je spontane manier van overbrengen, je eenvoud, je echtheid, je puurheid, je uitstraling maakt jou zo UNIEK! Niks van stijf gedoe, en zoals je zelf wel hebt gemerkt voelt iedereen zich onmiddellijk op zijn gemak bij jou. - Anneke
Met veel liefde en vooral veel dankbaarheid voor de miljoenen woorden waarmee jij ons leven verrijkt! - Marianne xxx
Af en toe denk ik nog terug aan jouw fijne workshops en de positieve impact die ze op mij hebben gehad. Van alles wat ik gevolgd heb, hebben jouw sessies het meeste bij me losgemaakt. Wat je gedeeld hebt, leeft nog na in mij. Je energie en woorden laten nog altijd een mooie indruk achter. - T.C.
Dank je wel voor jouw artikels. Ik snap t helemaal! Fijn dat jij het gevoel dat ik zo goed ken en mee worstel woorden hebt gegeven. - Tineke