SUPER INEKE wat je kan te weeg brengen bij mensen die voortdurend twijfelen aan zichzelf! - Viviane
Ik ben er zeker van dat elk nieuw boek van jou prachtig om lezen zal zijn, want ge kunt formidabel goed, "enthousiast", de lezer meeslepen, in uw gedachten en gevoelens... Nand
Ik wil je heel graag bedanken voor wat je ook allemaal schrijft in je artikels en blogs. Ik heb er zoveel aan. Krijg er zoveel inzichten van. Ik bestudeer het echt, besteed er veel tijd aan, maak aantekeningen, laat het tot me doordringen en pas het toe. Dank je wel! - Joke
Ik hou heel erg van jouw no-nonsense stijl mét humor. Het maakt je workshops levendig én uitdagend. - Véronique
Ik heb jouw boeken al sinds enkele jaren in huis.
En ja, bij deze wil ik je zeggen dat je veel mensen blijer en gelukkiger maakt met je boeken en je workshops! - Sabine
Die zachte weldoende teksten uit uw boeken zijn oh zo rustgevend en inspiratie opwekkend. - Nand
Van harte dank voor de mooie teksten die u mij steeds stuurt, ik heb er heel veel aan, het werkt verrijkend voor mijn ziel en zodoende ook voor lichaam. Met vriendelijke groeten - Mariette
Choco en Mayonaise is een boek dat ouders standaard zouden moeten meekrijgen op het moment ze de kraamkliniek verlaten, en dat meen ik! We zijn echt een stuk wijzer geworden en er gaat een hele nieuwe wereld voor ons open. Nogmaals, dit boek is een echte Must read! Michiel
Toch eventjes zeggen dat jij een 'topschrijfster' bent, ongelooflijk hoe jij de dingen verwoordt.
Ik heb 4 boeken van jou allemaal toppers.
Moest de ganse wereld jouw boeken lezen, het zou er toch een stuk beter uitzien en hartelijker aan toe gaan.
Formidabel!
- Mieke
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND.
Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN.
ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK.
Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann