Ik heb jouw boeken al sinds enkele jaren in huis.
En ja, bij deze wil ik je zeggen dat je veel mensen blijer en gelukkiger maakt met je boeken en je workshops! - Sabine
U bent één van die mensen in mijn leven die mij helpen om mijn jaarlijkse depressie te overwinnen. Dank u dat u mij bijna dagelijks een spreuk doorstuurt waar ik mij heel de dag kan aan optrekken.
Uw boeken zijn een leidraad in mijn leven o.a. "Mijn innerlijk kind" en nu het boek "IK kies voor geluk". Die twee boeken waarvan ik de essentie dagelijks gebruik in mijn leven zijn ook onmisbaar om bij mezelf te blijven.
Ik dank u voor alle hulp die ik al o.a. door workshops en boeken van u heb mogen krijgen in mijn leven.
Dank voor dat boek "Mijn later is nu".
Hopelijk kan ik nog veel van uw intelligentie en levenslessen via boeken en andere middelen van u mee nemen in mijn leven.
Martien C.
Hoe meer ik mensen rondom mij zie en soms analyseer, des te meer denk ik zo bij mezelf: je zou beter Ineke haar boeken lezen, dan zou je misschien wakker worden geschud!! Ja Ineke het zijn echte vooruit helpers, zeker naar relaties toe. - Anneke
Hoe dat jij alles duidelijk uitlegt en met een vleugje humorisme erbij vind ik gewoonweg schitterend! - Patty
Ik vond het boek 'Op zoek naar liefde' heel fijn om te lezen. Naast de serieuze kost die er in dit boek aan de orde kwam, heb ik ook heerlijk gelachen! Ik hoop dat er nog meer van dit soort boeken komen.
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND.
Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN.
ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK.
Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
Ik heb veel boeken gelezen op het gebied van psychologie, maar jouw boeken steken er met kop en schouders bovenuit. Ik voel dat jij zeer geïnspireerd bent en ik merk dan ook dat je schrijft vanuit je ware Zelf. Zelfkennis is heel belangrijk voor mij, dus ik ga nog meer boeken van je kopen! - Kitty Terpstra
Ik ben het hele jaar door in jouw boeken aan het lezen en jij ontketent werkelijk waar mijn hart! Dank je wel daarvoor! - Marja
NIEMAND schrijft zo spontaan, zo wijs, zo humoristisch als jij.
Je bent een unicum Ineke!!!!! Ik blijf het tot vervelens toe herhalen maar wat ben ik je toch zo DANKBAAR dat ik jou heb mogen leren kennen.
Jij bent door God gestuurd!
Jouw boeken blijven me inspireren, maken me wijzer, bezorgen me zoveel positiefs!!!!
- Anneke