Allereerst wil ik je hartelijk bedanken. Ik heb met belangstelling en blijdschap jouw lessen gelezen en ik heb mij licht verwonderd over het feit dat je zoveel inzichten vrij toegankelijk maakt en deelt. Dat is echt delen!
En ook voor dat inzicht dank ik je. Ik heb 't uiteindelijk begrepen. En ik vind 't krachtig.
Het is een heel mooi cadeau, dat heb je me gegeven.
Ik ben dus blij met jouw bijdrage; de lange duur en de regelmaat helpen mij bij de les te blijven. Door kort te schrijven blijft het aantrekkelijk en de boodschap kwam steeds binnen.
Vooral de lengte, het aantal weken, waren voor mij een krachtige motivatie!
Het voelt als heel betrouwbare steun.
Saskia V.
Dank je wel voor jouw artikels. Ik snap t helemaal! Fijn dat jij het gevoel dat ik zo goed ken en mee worstel woorden hebt gegeven. - Tineke
Ik wou je gewoon even laten weten dat ik jouw boeken ongelooflijk boeiend vind! Ze hebben mij de laatst tijd enorm geholpen om uit de "mist" te komen en om verantwoordelijkheid te nemen over je eigen leven. Je kunt niet geloven welke kracht ik er heb uit geput! Ann
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut
Hey Ineke! Ik wou je nog extra bedanken! Je hebt mij weer veel duidelijke structuur in de grote wijsheden van het leven gebracht. Wat doe jij dat toch geweldig!!! - Barbara
U bent één van die mensen in mijn leven die mij helpen om mijn jaarlijkse depressie te overwinnen. Dank u dat u mij bijna dagelijks een spreuk doorstuurt waar ik mij heel de dag kan aan optrekken.
Ik heb jouw boek 'Wat is de zin van jouw leven' ontvangen en ik ben er al volop in aan het werken. In één woord een formidabel boek. Als ik het uit heb, dan ken ik eindelijk de zin van mijn leven. Monica
Je boeken zijn ronduit schitterend en vele daarvan liggen binnen handbereik en vangen mijn mindere momenten op. - Kaat
Ge hebt al overdonderend bewezen dat ge een krak zijt in het helder schrijven van wat ge aan de mensen wilde meedelen, ge staat op de eerste rij en torenhoog boven de vele, te ingewikkelde boeken die veel te moeilijk zijn voor de mensen waarvoor ze bedoeld zijn. De reactie van uw lezers zet u ook in de schijnwerpers en...Enfin ge weet hoe ik u waardeer!! - NVD
Je website straalt zo’n positieve energie uit dat ik alleen door er naar te kijken, mijn energie voel stijgen. - Anja M.