Dankjewel Ineke, bedankt voor jouw mooie boeken. Ik vraag me soms af hoe je het doet om zo mooi en inspirerend te schrijven! Dat is echt goddelijke genade ! - Mieke
Ik wou je gewoon even laten weten dat ik jouw boeken ongelooflijk boeiend vind! Ze hebben mij de laatst tijd enorm geholpen om uit de "mist" te komen en om verantwoordelijkheid te nemen over je eigen leven. Je kunt niet geloven welke kracht ik er heb uit geput! Ann
Ik heb veel boeken gelezen op het gebied van psychologie, maar jouw boeken steken er met kop en schouders bovenuit. Ik voel dat jij zeer geïnspireerd bent en ik merk dan ook dat je schrijft vanuit je ware Zelf. Zelfkennis is heel belangrijk voor mij, dus ik ga nog meer boeken van je kopen! - Kitty Terpstra
Dank voor de inspiratie en steun alle dagen; ook als er geen zon is. - Geert
Graag wil ik U danken voor het trouw toesturen van uw “Enthousiasme”-vitaminen. Het is telkens zo’n zinnetje om over na te denken, of dat een glimlach teweeg brengt, of dat opmontert… - Yvonne
Wat bijzonder dat je zoveel enthousiasme de wereld in ‘geslingerd’ hebt. Heel hartelijk dank voor de wijze lessen die ik mocht ontvangen. Heb het goed en veel succes met je mooie werk. - Frank
Ik heb jouw boeken al sinds enkele jaren in huis.
En ja, bij deze wil ik je zeggen dat je veel mensen blijer en gelukkiger maakt met je boeken en je workshops! - Sabine
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut
Allereerst wil ik je hartelijk bedanken. Ik heb met belangstelling en blijdschap jouw lessen gelezen en ik heb mij licht verwonderd over het feit dat je zoveel inzichten vrij toegankelijk maakt en deelt. Dat is echt delen!
En ook voor dat inzicht dank ik je. Ik heb 't uiteindelijk begrepen. En ik vind 't krachtig.
Het is een heel mooi cadeau, dat heb je me gegeven.
Ik ben dus blij met jouw bijdrage; de lange duur en de regelmaat helpen mij bij de les te blijven. Door kort te schrijven blijft het aantrekkelijk en de boodschap kwam steeds binnen.
Vooral de lengte, het aantal weken, waren voor mij een krachtige motivatie!
Het voelt als heel betrouwbare steun.
Saskia V.
Je website straalt zo’n positieve energie uit dat ik alleen door er naar te kijken, mijn energie voel stijgen. - Anja M.