Duizend maal dank voor al het moois dat je mij steeds stuurt. Jij maakt mijn leven telkens een beetje mooier en rijker. - Mariette
“Weet u Ineke, als ik de zon minder zie schijnen voor mezelf dan open ik uw website. Put er enorm veel moed uit en heb respect voor wat u al zo gepresteerd hebt in uw leven. Uw artikelen vind ik ook heel fijn om te lezen en te herlezen. Zo ziet u maar hoe krachtig uw website is!...”
Conny
Ik ben het hele jaar door in jouw boeken aan het lezen en jij ontketent werkelijk waar mijn hart! Dank je wel daarvoor! - Marja
Bedankt voor je krachtige tips die u steeds stuurt en dankzij dewelke ik stilaan meer fonkelend in het leven sta. - Marianne
Dankzij je vele, wijze inzichten, je workshops, je boeken weet jij de mensen op een hoger niveau te brengen. Je leert ze echt bij hun eigen “IK” te komen. Wat ben jij toch een enthousiaste madame!!!! Jij geeft hen gezonde medicatie in overvloed. Een medicament waar je NIET VERSLAAFD kunt aan geraken, NEEN, het brengt je enkel naar een rijker en gelukkiger leven, naar een super gevoel. - Anneke
Er zijn weinigen, Ineke, die zo puur, zo echt, zo ontspannen schrijven zoals jij en vooral NIET MOE MAKEND. Jouw boeken geven gewoonweg energie. Ik kan niet stoppen met lezen!
Ineke, deze morgen leek het leven al véél mooier dan op een andere maandag dank zij jouw workshop over zelfvertrouwen dit weekend!
Ik lees elke dag enthousiast je wijsheden. Gebruik ze als een soort dagelijks kompas, reminder wat ik te doen heb in het leven. Dank daarvoor. - Cécile
Ineke toont en spiegelt in haar workshops hoe krachtig we zijn en die kracht ontplooit zich elke dag verder in mij. Wat ben ik blij dat ik dit heb mogen ervaren! Dank je wel.
Ik wil je graag nog even wat duidelijker laten weten, hoe blij ik ben dat jou ken. Ik ben zo dankbaar dat je op mijn pad bent gekomen. Ik had mij niemand beter kunnen wensen om mij te helpen. Er is alweer een stukje hemel in mijn leven nu ik bij jou ben geweest, zo voelt het. - Eve