Dank voor je inspirerende boeken en website. Ik heb er veel inzichten door gekregen die tot kort tot mijn blinde vlek behoorden.
Ik wil je alweer bedanken voor je fantastische Webinar. Je verdient het echt om in de kijker te worden gezet, dit meen ik echt. Want jij maakt steeds mijn dag zo goed. Hij begint positief, vol energie en leerrijk. Fantastische madame ben je. - Anneke
Ik ben het hele jaar door in jouw boeken aan het lezen en jij ontketent werkelijk waar mijn hart! Dank je wel daarvoor! - Marja
Ongelooflijk hoe jij iets weet over te brengen. Je voelt dat je spreken niet uit je hoofd komt maar vanuit de diepte van jezelf, vanuit je hart, vanuit je eigen ervaring. Dus SUPER BEDANKT Ineke voor al je energie dat je aan ons allen hebt overgebracht. - Viv
Soms geef jij met 1 enkele zin met een wonder aan mogelijkheden! - Anne
Ik ben er zeker van dat elk nieuw boek van jou prachtig om lezen zal zijn, want ge kunt formidabel goed, "enthousiast", de lezer meeslepen, in uw gedachten en gevoelens... Nand
U bent toch een pracht van een Ziel! Al genietend van deze mooie dingen die u ons aanreikt kan het voor mij alleen nog maar positiever worden! Ik vertel het voort met veel Liefde en respect!
Conny
Hoe fantastisch is het om door jouw enthousiasme én kénnis geïnspireerd te worden. Dank daarvoor. - Tonnie
U bent één van die mensen in mijn leven die mij helpen om mijn jaarlijkse depressie te overwinnen. Dank u dat u mij bijna dagelijks een spreuk doorstuurt waar ik mij heel de dag kan aan optrekken.
Een aantal maanden terug heb ik uw boeken ontdekt en ik ben er laaiend enthousiast over!
Chantal