Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info
  • MOEDER & DOCHTER(s) - 31ste boek is klaar!
Nieuwsbrief

Schrijf in voor een gratis e-boek over Enthousiasme!


Gratis cursus

Gratis lessenreeks over de Zin van je Leven: schrijf je hier in


Vitaminen

Gratis Vitaminen voor jouw ziel: schrijf je hier in!


TRAJECTEN
Volg mijn persoonlijke trajecten →
CONSULTATIES
Contacteer me voor een consultatie →
BOEKEN
Koop mijn boeken in de webshop →

Ik wil je alweer bedanken voor je fantastische Webinar. Je verdient het echt om in de kijker te worden gezet, dit meen ik echt. Want jij maakt steeds mijn dag zo goed. Hij begint positief, vol energie en leerrijk. Fantastische madame ben je. - Anneke
Ineke je zit er altijd boenk op. Inspirerende vrouw ben je. Eens er één boek in mijn handen ligt van jou is het terug neerleggen voor het uit is onmogelijk ???? Dankjewel voor zoveel wijsheid. - Hille
Af en toe denk ik nog terug aan jouw fijne workshops en de positieve impact die ze op mij hebben gehad. Van alles wat ik gevolgd heb, hebben jouw sessies het meeste bij me losgemaakt. Wat je gedeeld hebt, leeft nog na in mij. Je energie en woorden laten nog altijd een mooie indruk achter. - T.C.
Ik ben het hele jaar door in jouw boeken aan het lezen en jij ontketent werkelijk waar mijn hart! Dank je wel daarvoor! - Marja
Ik heb inmiddels al uw blogs gelezen ... het mooie is dat ik veel van wat u schrijft ook redelijk zo beleef, alleen het ontbreekt mij aan 'taal' om het zo mooi/goed te verwoorden zoals u dat kunt. Of het ontbreekt mij nog aan inzicht ... ik doe het instinctief maar kan niet 'verklaren' waarom. En ook daarin werkt hetgeen u schrijft erg verhelderend ... de bekende eye-opener. - Denise
Ineke, ik wil je enorm bedanken, telkens wanneer ik een "dip" of "off-day" heb, focus ik me even op enkele uitspraken van je artikels, blogs, boeken of zelfs videos. De energie achter jouw naam is vaak al voldoende om terug tot balans te komen. In een kleine kring, whatsapp groepje, spreken we regelmatig over je boeken. - D. V.
Ik heb veel boeken gelezen op het gebied van psychologie, maar jouw boeken steken er met kop en schouders bovenuit. Ik voel dat jij zeer geïnspireerd bent en ik merk dan ook dat je schrijft vanuit je ware Zelf. Zelfkennis is heel belangrijk voor mij, dus ik ga nog meer boeken van je kopen! - Kitty Terpstra
DANK Ineke voor al die prachtig gezegdes en voor de vele mooie bedenkingen steeds opnieuw! Het geeft echt een warm gevoel in tijden van twijfel en depressie. - Nelly
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut
Bedankt alleszins voor deze bijzondere vitamientjes. Ik kijk er elke keer naar uit en ze betekenen heel veel voor mij. - Sonja