Ik kan het niet genoeg herhalen, je bent en blijft een unieke schrijfster, ééntje uit duizend, die weet wat je lezers nodig hebben. Jouw schrijven is voor velen een medicament Ineke!!!!
Je blijft mijn lievelings auteur! - Anneke
Een aantal maanden terug heb ik uw boeken ontdekt en ik ben er laaiend enthousiast over!
Chantal
Het was echt zo hartverwarmend je mailtje te lezen. Ik lees het sindsdien elke dag opnieuw om die overtuigen te behouden.,Nogmaals dank, Ineke, voor je super coachingsessie per mail. Andere mensen hebben er ongetwijfeld evenveel aan als ikzelf! - Martine
Je positiviteit, je spontane manier van overbrengen, je eenvoud, je echtheid, je puurheid, je uitstraling maakt jou zo UNIEK! Niks van stijf gedoe, en zoals je zelf wel hebt gemerkt voelt iedereen zich onmiddellijk op zijn gemak bij jou. - Anneke
Ineke toont en spiegelt in haar workshops hoe krachtig we zijn en die kracht ontplooit zich elke dag verder in mij. Wat ben ik blij dat ik dit heb mogen ervaren! Dank je wel.
Dank voor de inspiratie en steun alle dagen; ook als er geen zon is. - Geert
Hey Ineke! Ik wou je nog extra bedanken! Je hebt mij weer veel duidelijke structuur in de grote wijsheden van het leven gebracht. Wat doe jij dat toch geweldig!!! - Barbara
Ineke, ik denk dat ik dan bijna al je boeken gelezen heb! Doe zo verder want ik zou het heel spijtig vinden geen boeken van jou meer te kunnen lezen. Je bent mijn rots in de branding ! xxx - Sandra
Jou positieve energie, jou warme uitstraling, jou enorme kennis, jou echtheid…. kunnen zoveel mensen in deze maatschappij zeker heel goed gebruiken.Er is nood aan mensen zoals jij! Nogmaals BEDANKT met jouw komst op deze planeet. - Anneke VDB
Heel erg bedankt voor de vlugge levering van jouw boeken. Ik heb al terug 1 boek uit. Het brengt me zo’n meewaarde, zo’n steun. Je kan dit fantastisch goed overbrengen. Dank! Dank!
Ik kijk al uit naar je volgende boek.
Enthousiaste lezer
Michelle