Alvast proficiat met je zoveelste boek. Je bent heel bijzonder. Jouw boeken worden ook binnen ons gezin echt gesmaakt. Je bent echt geweldig goed hierin. - Filip
Er zijn weinigen, Ineke, die zo puur, zo echt, zo ontspannen schrijven zoals jij en vooral NIET MOE MAKEND. Jouw boeken geven gewoonweg energie. Ik kan niet stoppen met lezen!
Ineke, ik denk dat ik dan bijna al je boeken gelezen heb! Doe zo verder want ik zou het heel spijtig vinden geen boeken van jou meer te kunnen lezen. Je bent mijn rots in de branding ! xxx - Sandra
Bedankt voor het inzicht dat je zelf overtuigd moet zijn dat je een "volledige" partner verdient. Ik ben net verlaten, na heel veel jaren huwelijk, en veel opofferingen, door een man die mij als zijn minnares beschouwde binnen zijn huwelijk. Al mijn vriendinnen waren me altijd maar aan het benijden (cadeautjes, reizen, zijn "prinses" in publiek overladen met complimentjes ...) maar er is niets benijdenswaardig aan als je partner die rol pertinent weigert en je daarna telkens probeert te paaien met materiële zaken. Met andere woorden : hij was er nooit wanneer ik hem nodig had ...
Dankzij die paar zinnetjes op je website weet ik het nu zeker : het gaat hier over MIJ en over de manier waarin ik zélf in het leven sta ! - V.
Soms geef jij met 1 enkele zin met een wonder aan mogelijkheden! - Anne
Inek, je geeft zulke kwalitatieve, verrijkende workshops! Je kunt het steeds zo mooi verwoorden en tot één geheel brengen. Je workshops zijn enorm echt, humoristisch en geloofwaardig gebracht! Super van jou! Ook steeds door je eigen, open, oprechte, eerlijke voorbeelden. Dat maakt het steeds zo levendig.- Anneke
Heel erg bedankt voor de vlugge levering van jouw boeken. Ik heb al terug 1 boek uit. Het brengt me zo’n meewaarde, zo’n steun. Je kan dit fantastisch goed overbrengen. Dank! Dank!
Ik kijk al uit naar je volgende boek.
Enthousiaste lezer
Michelle
Ik lees elke dag enthousiast je wijsheden. Gebruik ze als een soort dagelijks kompas, reminder wat ik te doen heb in het leven. Dank daarvoor. - Cécile
Van harte dank voor de mooie teksten die u mij steeds stuurt, ik heb er heel veel aan, het werkt verrijkend voor mijn ziel en zodoende ook voor lichaam. Met vriendelijke groeten - Mariette
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut