“Weet u Ineke, als ik de zon minder zie schijnen voor mezelf dan open ik uw website. Put er enorm veel moed uit en heb respect voor wat u al zo gepresteerd hebt in uw leven. Uw artikelen vind ik ook heel fijn om te lezen en te herlezen. Zo ziet u maar hoe krachtig uw website is!...”
Conny
Ik heb jouw boeken al sinds enkele jaren in huis.
En ja, bij deze wil ik je zeggen dat je veel mensen blijer en gelukkiger maakt met je boeken en je workshops! - Sabine
Ik wil je alweer bedanken voor je fantastische Webinar. Je verdient het echt om in de kijker te worden gezet, dit meen ik echt. Want jij maakt steeds mijn dag zo goed. Hij begint positief, vol energie en leerrijk. Fantastische madame ben je. - Anneke
Ik heb veel boeken gelezen op het gebied van psychologie, maar jouw boeken steken er met kop en schouders bovenuit. Ik voel dat jij zeer geïnspireerd bent en ik merk dan ook dat je schrijft vanuit je ware Zelf. Zelfkennis is heel belangrijk voor mij, dus ik ga nog meer boeken van je kopen! - Kitty Terpstra
Dank voor de inspiratie en steun alle dagen; ook als er geen zon is. - Geert
Uw boeken zijn een leidraad in mijn leven o.a. "Mijn innerlijk kind" en nu het boek "IK kies voor geluk". Die twee boeken waarvan ik de essentie dagelijks gebruik in mijn leven zijn ook onmisbaar om bij mezelf te blijven.
Ik dank u voor alle hulp die ik al o.a. door workshops en boeken van u heb mogen krijgen in mijn leven.
Dank voor dat boek "Mijn later is nu".
Hopelijk kan ik nog veel van uw intelligentie en levenslessen via boeken en andere middelen van u mee nemen in mijn leven.
Martien C.
Bedankt voor je mooie teksten Ineke, het zijn echte opstekers, bedankt voor jouw steun, is echt van onschatbare waarde. - Michael
Graag wil ik U danken voor het trouw toesturen van uw “Enthousiasme”-vitaminen. Het is telkens zo’n zinnetje om over na te denken, of dat een glimlach teweeg brengt, of dat opmontert… - Yvonne
Hoe dat jij alles duidelijk uitlegt en met een vleugje humorisme erbij vind ik gewoonweg schitterend! - Patty
Soms geef jij met 1 enkele zin met een wonder aan mogelijkheden! - Anne