Heel erg bedankt voor de vlugge levering van jouw boeken. Ik heb al terug 1 boek uit. Het brengt me zo’n meewaarde, zo’n steun. Je kan dit fantastisch goed overbrengen. Dank! Dank!
Ik kijk al uit naar je volgende boek.
Enthousiaste lezer
Michelle
Choco en Mayonaise is een boek dat ouders standaard zouden moeten meekrijgen op het moment ze de kraamkliniek verlaten, en dat meen ik! We zijn echt een stuk wijzer geworden en er gaat een hele nieuwe wereld voor ons open. Nogmaals, dit boek is een echte Must read! Michiel
Ik lees je heel graag! Je hebt een vlotte pen en een down-to-earth/no-nonsense stijl
Vind ik heerlijk! - Lea
Hey Ineke! Ik wou je nog extra bedanken! Je hebt mij weer veel duidelijke structuur in de grote wijsheden van het leven gebracht. Wat doe jij dat toch geweldig!!! - Barbara
Ik lees met veel genoegen uw boodschappen en zeg "chapeau" voor je doorzicht, scherpzinnigheid, humor en je verbindende kracht. Dat zeg ik uit de grond van mijn hart. - Lut
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Die zachte weldoende teksten uit uw boeken zijn oh zo rustgevend en inspiratie opwekkend. - Nand
Uw boeken zijn een leidraad in mijn leven o.a. "Mijn innerlijk kind" en nu het boek "IK kies voor geluk". Die twee boeken waarvan ik de essentie dagelijks gebruik in mijn leven zijn ook onmisbaar om bij mezelf te blijven.
Ik dank u voor alle hulp die ik al o.a. door workshops en boeken van u heb mogen krijgen in mijn leven.
Dank voor dat boek "Mijn later is nu".
Hopelijk kan ik nog veel van uw intelligentie en levenslessen via boeken en andere middelen van u mee nemen in mijn leven.
Martien C.
Ik ben het hele jaar door in jouw boeken aan het lezen en jij ontketent werkelijk waar mijn hart! Dank je wel daarvoor! - Marja
Dank voor de inspiratie en steun alle dagen; ook als er geen zon is. - Geert