Hey Ineke! Ik wou je nog extra bedanken! Je hebt mij weer veel duidelijke structuur in de grote wijsheden van het leven gebracht. Wat doe jij dat toch geweldig!!! - Barbara
NIEMAND schrijft zo spontaan, zo wijs, zo humoristisch als jij.
Je bent een unicum Ineke!!!!! Ik blijf het tot vervelens toe herhalen maar wat ben ik je toch zo DANKBAAR dat ik jou heb mogen leren kennen.
Jij bent door God gestuurd!
Jouw boeken blijven me inspireren, maken me wijzer, bezorgen me zoveel positiefs!!!!
- Anneke
Je vitamientjes lezen, dat is 's morgens wel fijn, vooral met de spirituele uitspraken. - Jeroen
Allereerst wil ik je hartelijk bedanken. Ik heb met belangstelling en blijdschap jouw lessen gelezen en ik heb mij licht verwonderd over het feit dat je zoveel inzichten vrij toegankelijk maakt en deelt. Dat is echt delen!
En ook voor dat inzicht dank ik je. Ik heb 't uiteindelijk begrepen. En ik vind 't krachtig.
Het is een heel mooi cadeau, dat heb je me gegeven.
Ik ben dus blij met jouw bijdrage; de lange duur en de regelmaat helpen mij bij de les te blijven. Door kort te schrijven blijft het aantrekkelijk en de boodschap kwam steeds binnen.
Vooral de lengte, het aantal weken, waren voor mij een krachtige motivatie!
Het voelt als heel betrouwbare steun.
Saskia V.
Ineke, ik denk dat ik dan bijna al je boeken gelezen heb! Doe zo verder want ik zou het heel spijtig vinden geen boeken van jou meer te kunnen lezen. Je bent mijn rots in de branding ! xxx - Sandra
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND.
Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN.
ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK.
Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
Heel erg bedankt voor de vlugge levering van jouw boeken. Ik heb al terug 1 boek uit. Het brengt me zo’n meewaarde, zo’n steun. Je kan dit fantastisch goed overbrengen. Dank! Dank!
Ik kijk al uit naar je volgende boek.
Enthousiaste lezer
Michelle
Ik wil je heel graag bedanken voor wat je ook allemaal schrijft in je artikels en blogs. Ik heb er zoveel aan. Krijg er zoveel inzichten van. Ik bestudeer het echt, besteed er veel tijd aan, maak aantekeningen, laat het tot me doordringen en pas het toe. Dank je wel! - Joke
U bent toch een pracht van een Ziel! Al genietend van deze mooie dingen die u ons aanreikt kan het voor mij alleen nog maar positiever worden! Ik vertel het voort met veel Liefde en respect!
Conny
Ik lees elke dag het stukje van de dag in Alle dagen liefde en Kracht. Het gebeurt me zo vaak dat het net de bemoediging of het stukje inzicht is die ik op dat moment nodig heb; te frequent om toeval te zijn. De boeken geven me vleugels en troost. Bedankt Ineke.
Filip D.