Menu
Ontdek het doel van je leven en maak jezelf gelukkig.
Schenk jezelf een enthousiast en vreugdevol verblijf op aarde.


+32 (0)497 87 44 24 — ineke@enthousiasme.info

ENERGIE

  • Veilige online betaling
  • Download-link dadelijk verzonden via e-mail
  • PDF en EPUB bestanden inbegrepen
€ 22
Koop het boek
  • Veilige online betaling
  • Aan huis geleverd
ENERGIE

ELKE DAG ENERGIE

365 teksten, één per dag, om je energie te leren handhaven op hoog niveau.

‘Help, ik heb geen energie!’ is een veelgehoorde kreet. Nochtans is alles gemaakt van energie, want zonder energie zou er geen leven zijn. Hoe komt het dan, als energie overal is, dat wij ons zo vaak zonder energie voelen? We moeten bewust worden van de energie-uitwisseling tussen alles en iedereen om te kunnen stoppen met andere mensen van energie te beroven, en omgekeerd, onze energie niet meer te laten neerhalen door anderen. Daar gaat dit boek over, met één tekst per dag, zodat je in hapklare brokken kunt leren je eigen energie te handhaven op hoog niveau.

  • Veilige online betaling
  • Download-link dadelijk verzonden via e-mail
  • PDF en EPUB bestanden inbegrepen
€ 22
Koop het boek
  • Veilige online betaling
  • Aan huis geleverd

Reacties

Alweer een super leerrijk boekje Ineke. In jouw boekje over energie staan alweer voor mij SUPER goeie zaken in, alweer vele eye openers voor mij. Wat ben jij een onmisbaar persoon geworden, zoals ik graag herhaal "een blijvend, onmisbaar medicament."

Ann V.

Ik heb zo enorm genoten van je boekje, alweer nuttige info bij, zoals al je andere boeken! Nu alweer oefenen om te leren toepassen!!!

Anneke B.

Beste Ineke, of zal ik zeggen lieve, lieve engel die me kwam bezoeken toen ik je boek mocht ontvangen. Dit was zeer speciaal en ik dank je hiervoor ten zeerste. Wat leuk om zo'n handig boekje in je hand te hebben. Ik vind het leuk om het boek open te slaan en lukraak je tekst te lezen...gewoon omdat ik benieuwd ben wat ik gekozen heb. Je woorden zijn goud waard!

Karen B.




Geef je reactie

Laat me weten wat je van dit product vindt!

Voornaam (*) Naam (*) E-mail (*) Uw e-mail wordt niet getoond op de website en wordt enkel gebruikt om te antwoorden. Reactie (*)



Ik wil je hierbij eens bedanken voor je mooie teksten altijd, ik heb al veel inzichten gekregen en ben al veel gegroeid daardoor…" - Angelique
Jij bent de Vlaamse Wayne Dyer voor mij. IK was ook ZOT van zijn boeken, ook een massa in mijn boekenkast staan. Mijn allereerste dat ik van jou las zal ik ook nooit vergeten en dat kwam uit een tijdschrift en was 'Kies voor je geluk'. Dat blijft dus voor mij ook steeds een groot pareltje! Anneke
Als ik de zon minder zie schijnen voor mezelf dan open ik uw website. Ik put er enorm veel moed uit en heb respect voor wat u al gepresteerd heeft in uw leven. Conny
Het was echt zo hartverwarmend je mailtje te lezen. Ik lees het sindsdien elke dag opnieuw om die overtuigen te behouden.,Nogmaals dank, Ineke, voor je super coachingsessie per mail. Andere mensen hebben er ongetwijfeld evenveel aan als ikzelf! - Martine
SUPER INEKE wat je kan te weeg brengen bij mensen die voortdurend twijfelen aan zichzelf! - Viviane
Die zachte weldoende teksten uit uw boeken zijn oh zo rustgevend en inspiratie opwekkend. - Nand
Het unieke en het bijzondere aan jou is dat jij steeds schrijft over de onderwerpen waar mensen dagelijks mee te kampen hebben, de alledaagse zaken, en geloof me ZO KEN IK NIEMAND. Geen enkele psychologe, geen enkele schrijver schrijft met zoveel passie, liefde en eigen ervaring dan jij. Ik blijf het zeggen JIJ BENT EEN UNIEK, GEPASSIONNEERD WEZEN. ZO ANDERS DAN VELE ANDEREN!!!! JOUW SCHRIJFSTIJL IS ZO UNIEK. Ik blijf het zo graag herhalen, wat ben ik toch zo DANKBAAR dat ik jou op mijn weg ben tegen gekomen, ik blijf fan van jou tot aan mijn doodskist! - Ann
Hey Ineke! Ik wou je nog extra bedanken! Je hebt mij weer veel duidelijke structuur in de grote wijsheden van het leven gebracht. Wat doe jij dat toch geweldig!!! - Barbara
Ik wil je bedanken voor de hulp die je me geboden hebt tijdens mijn burn-out periode in 2014. Intussen gaat het veel beter met mij, ik heb de diepe verbondenheid met mijn innerlijk kind teruggevonden en het is heerlijk. De weg hiernaartoe was bij momenten moeilijk en pijnlijk, maar als ik er nu op terugblik, zeker de moeite waard. Ik geniet nu van mijn herwonnen gezondheid en neem er mijn tijd voor. Veerle
Toch eventjes zeggen dat jij een 'topschrijfster' bent, ongelooflijk hoe jij de dingen verwoordt. Ik heb 4 boeken van jou allemaal toppers. Moest de ganse wereld jouw boeken lezen, het zou er toch een stuk beter uitzien en hartelijker aan toe gaan. Formidabel! - Mieke
Gratis e-boek over enthousiasme

Vul je naam en e-mail in en het is meteen van jou!
Schrijf in!